jaga diri hiasi peribadi

Friday, May 8, 2009

ADVANCED AUDIT (AUD 610)

ISAE 3400:Prospective Financial Information

Financial Forecast (co): The sales will increase by 10% next year based on the new product launched.

Financial Forecast Aku:

  • Sementara jadi penganggur food n accomodation-FAMA
  • Kerja kat gerai mak malam2 bolela dapat RM10 sehari, cukupla nak bayar bil tepon
  • Carila keje smentara mana2 sebelum dapat keje atau financial support
Life Forecast Aku: Bertunang tahun depan (eleh nak cakap aku gatal la tu..taun depan dah umur 24 kot) dan kahwin selewat-lewatnya sebelum cecah 26 tahun.

Financial Projection (co): The information system will be more efficient in 3years time after the expansion of internal audit department.

Financial Projection Aku: Kerja swasta, laki keje kerajaan dalam masa sepuluh tahun, pastu kite tukar,i keje government pulak, u pegi swasta.Bole? Get the best work with best salary lah..(tp keje mcm nak mati?)

(Based on Tn Hj Idrus, die slalu nampak kalo pasangan suami isteri yg keje kerajaan yg biasa hanya mampu ada sebuah kereta dan sebuah rumah kos sederhana.)

Life Projection Aku: Dapatkan anak barang satu due team futsal?hahahha...




0 comments: